Ja är bara en aning taggad!

En helt vanlig skoldag idag, fast ganska lång var den ändå. Började kl. 08.00 o slutade med franska kl.17.00 :P Gissa vem som var trött tjej sen? ;)

Jag är ganska taggad inför balen nu faktiskt! En feet fest säger jag bara ;) Egentligen skulle balen ha vart i Tyresöslott, ett ganska fint ställe att ha bal på faktiskt, men det var bokat. Istället ska vi ha bal på.... Operaterassen!! :D O för att toppa allt har vi lyckas fixa limo dit oxå, o jag ska ha en fin klänning! :)





Fint va? ;)   





En lite gullig bild på mig o min kusin, glada Irländare!



Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E

Tack så mycket! :)

2011-05-13 @ 07:24:27
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0